EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dilluns, 3 de juny del 2013

El meu cabell gris. Post natural al cent per cent.

Fa catoze mesos vaig fer un post en que m'acomiadava del meu cabell caoba (de "trampa")...



Havia estat uns dos mesos sense tenyir-me (ja es veu a la foto). Me'l vaig fer tallar molt curtet perquè sortís el color natural... Al cap de dos o tres mesos més el vaig tornar a tallar curt i el novembre va ser la darrera vegada que vaig trepitjar una perruqueria. Aquest és l'aspecte actual del meu cabell (la foto és de fa pocs minuts)



Aquí la deixo com a testimoni que els anys no passen sense deixar la seva marca...

17 comentaris:

  1. Jo m'estic fixant en els llibres de les lleixes de darrere, la majoria segueixen al seu lloc!

    Fora conyes, el tens llarguíssim si tel vas tallar al novembre! Bé, ja estem a la meitat de l'any, sense adonar-nos-en, però tant ha crescut en aquest temps? Vaja, vaja. Tens una bona cabellera. I no queda pas malament aquest color tan natural.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els llibres que han canviat és perquè, en haver estat llegits i recol·locats, han patit algun lleuger desplaçament ;-))

      Sí, em creix molt ràpid, moltíssim... però el tinc molt fi, no és un cabell "amb volum"... però com s'ondula una mica, té la seva gràcia :-))

      Ara ja m'hi estic acostumant, a més que veig molta, molta més gent que fa un parell d'anys que han decidit seguir la mateixa moda... La crisi...

      Elimina
  2. No sé que fa el fotògraf que t'ha tret les dues vegades d'esquena.
    Els cabells naturals, de bon troç.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segueix instruccions estrictes de la model de no mostrar "caretos" al Petit Blog :-DD

      Elimina
  3. Entenc que dur el cabell d'un color diferent al gris/blanc rejuveneix, però el gris/blanc en si mateix no em desagraden gens. És maco quan és tot uniforme, com el tens tu. Queda pitjor quans són metxes de canes aïllades. Però clar, resulta que et tenyeixes i et treus 10 anys de sobre, per això ho deu fer tot quisqui!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest és el problema... que a mi em feia gràcia això de treure'm els 10 anys aquests del damunt... Ara estic pensant en fer-me un monyo :-DDD

      Elimina
    2. Semblaràs la meva antiga professora de francès. No pas massa gran, però cabell tot gris i un monyo d'aquells d'abans (que no sé ben bé com carai es fan, però queden molt ben recollidets).

      Elimina
  4. Jo trobo que tens un gris preciós!!! I que llarg!!! ja has recuperat tota la llargada. Trobo que fas bé de deixar-te'l natural. Jo mai no m'he tenyit ni ho penso fer...

    M'he fixat en els llibres que es veuen als prestatges... has buscat el lloc no? per sortir al costat de Dickens i de l'Agatha?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe sí, sí, he buscat el mateix lloc, perquè la foto fos més semblant ;-))

      Ei, gràcies! ;-)) Ara ja m'hi començo a acostumar... a part que m'agrada més una mica llarg que no pas curt, curt, que em feia més "gran"... Tot i així, ara que fa mig any que no me'l tallo aniré a fer-ho aquest divendres (que al vespre es confirmen els nens del meu grup i vull estar una mica guapa hehe) que me' tallin una mica, però no curt, curt... a veure si em deixen així ;-))

      Elimina
  5. Al suplement dominical del Diari de Tarragona d'abans d'ahir vaig llegir un article que explicava que s'ha posat de moda el color blanc de cabells de l'actriu que interpreta la Daenerys Targaryen de la sèrie "Joc de Trons". Així que podríem dir que vas pel bon camí. ;-DD

    És broma. Com ja han dit altres companys, a mi també m'agrada força el teu to natural. No et queda gens malament!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com que "broma"?? M'encanta aquest cabell blanc!! :-DDD El vull així!!

      De tant en tant anar a tallar una mica les puntes per sanejar-lo... però ara que he aconseguit poder anar a la perru només dos cops l'any, podré aconseguir aquesta preciosa melena blanca! :-))

      Elimina
  6. La meva mare té un blanc preciós, tant de bo el meu cabell fos com el seu!!
    De moment com no tinc les canes uniformes, doncs vaig fent servir els "colorants".
    Però n'estic segura que acabaré per no tenyir-me prest o tard.
    El problema que tinc és que el cabell curt, curt, si m'afaroveix però triga molt per
    créixer a melena i a més el tinc molt encrespat, i la mitja melena em cau horríbilis!!
    A sobre sóc fredolera, per tant a l'hivern no puc dur el cabell curt. :(

    Pel que veig a la foto, el teu és un color molt maco, així que no et preocupis tant!! :)
    Aferradetes i bon dia!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo ja ho vaig provar fa uns anys... no sé... sis, vuit... i no m'agradava... però ara que he decidit que no tinc perquè portar-lo curt (tot i que divendres me'l tallaré una mica) doncs ja m'hi estic acostumant...

      És molt xulo quan vaig pel carrer i fa molt de sol, em miro en algun vidre i es beu blanquíssim!! :-)) després, quan passo per l'ombra, torno a mirar i sembla que predomina el fosc :-DD

      Elimina
  7. Ja saps que jo també sóc de les que va amb el color natural i no penso canviar d'opinió, que ja vaig fer prou bestieses amb ells fa anys. Això sí, després de vuit anys portant-los (més o menys) curts, estic en procés de deixar-los créixer.
    Et queda molt bé així llarg i blanc :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu tens un cabell molt bonic, com la meva germana o la CARME... la vostra base de cabell és castany molt més clar que el meu i, per tant, les canes es veuen com a metxes, no fan una diferència tan "escandalosa" com em passava a mi, que el meu color natural és (era) molt fosc... Segur que et quedarà genial!! :-))

      Elimina
  8. jo mai me l'he tenyit trobo que el millor color és el natural....són macos els cabells grisos, blancs, platejats hi ha diverses games segons la llum, la persona etc a mi m'agraden els teus cabells naturals!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei doncs, estic veient que som moltes les que el portem "natural·, eh? :-))

      Jo m'havia "divertit" molt amb el meu cabell, ho reconec hehe... Havia arribat a portar metxes vermelles gairebé com la sang... una base castanya i metxes més rosses... però mira, ara tornaré a "lo natural" ;-)))

      Elimina