EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimecres, 30 de novembre del 2011

Vaig a fer un post!!!

- Ui... vaig a fer un post!! Si!! Un post!! Em fa il·lusió fer-ne un!!...
- Qualsevol diria que no n'has fet mai cap.
- Sí, ja sé que n'he fet molts, però ara feia molts dies que no obria aquesta finestreta.
- Molts dies? Al blog gran en vas fer un dijous passat!
- Però ni divendres, ni dissabte, ni diumenge, ni dilluns, ni dimarts he escrit res... ho trobava a faltar.
- Va, fes, fes...
- Doncs res, que posaré una foto de les postals de Nadal que estic fent, que em donen una feinada de por, però que estic contenta perquè em sembla que queden força boniques.
- Au, va, posa la foto i ves a pintar més...
- Sí, sí... un moment, que ara m'he posat nerviosa i ja no recordo com es fa això de pujar fotos al blog... A veure...


- Ja tens la foto aquí, ara ves, que has de retallar més cartolines blanques i...
- Ai, calla ja!! Amb les ganes que tenia de fer un post i m'estàs donant la tabarra. Calla!! Pesada!!. Res, que molt bona nit a tothom! ;-)
- Bona nit a tothom!

11 comentaris:

  1. Estan quedant realment bé, la feinada valdrà la pena, segur que els destinataris en quedaran molt contents.

    ResponElimina
  2. Holaaaaaaaa!! Quina il·lusió fer un post i trobar un comentari... i que, a més, diu coses boniques!! ;-))
    A mi també m'agraden i, fent-les jo, normalment sóc molt crítica, però, què caram, les trobo maques! :-)
    Gràcies, guapu!! :-))

    ResponElimina
  3. Així que has fet un post. T'estan quedant molt bé. T'has buscat una feinada

    ResponElimina
  4. Sí que són boniques, Assumpta!! Però aviam, hi ha una cosa que no entenc. Quina part de tu mateixa no et deixa fer posts i vol que tornis a la feina?! No pot ser!!! L'has de mantenir a ratlla... i anar passant per aquí, dona. Una abraçada!!

    ResponElimina
  5. Aquest petit bloc teu no et deixa respirar!!... ui, ui, ui t'hauràs de posar seria i dir-li que no et vagi amb presses que això no és bo!!
    Molt maques les postals!!... Quina il.lusió li poses a tot el que fas, es nota!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Bon dia!
    Fan un goig immens, són molt maques de veritat. :-))
    Sé la feinada que t'estan donant per tant és normal que la teva activitat blogaire se'n ressenti una mica, però no hi pateixis que quan tens ganes de fer un post te'n surts molt bé (la foto de les postals l'has penjat perfectament, no has oblidat gens com fer-ho :-DD)

    ResponElimina
  7. Hahaha, MIREIA, tenia "mono" de blogs! ;-)) Però això tan sols és un petit avanç d'un post molt més llarg que anirà a un altre lloc hehehe


    YÁIZA, és que tinc una petita part "responsable" que no deixa que la meva part arrauxada (molt més gran) faci de les seves... és com el meu "Pepito Grillo"!! :-P
    Però, de tant en tant, m'escapo de la seva influència hehehe


    MONTSE, guapa!! Es troba a faltar això de bloguejar com cal!! I fins al dia 11 que em sembla que aniré bòlit... però bé, ja m'agrada tenir feineta! ;-))


    MAC, Ai, moltes gràcies!! :-)) De fet -ho confesso- les poso perquè m'animeu hehehe perquè la veritat és que són lentes de fer (i la culpa és meva, que les vaig dissenyar jo mateixa)...
    Saps què quan anava a penjar la foto vaig dubtar un parell de segons?! hahaha per això vaig posar la frase... ai, ai, que se m'oblidarà!! :-DD

    ResponElimina
  8. Hola!!!
    Que maques que són, però quina feinada, no?
    Va, dona, que ja gairebé has acabat!!!

    ResponElimina
  9. Molt maques! Déu n'hi do la feina que tens feta ja!

    Vinga, ànims! M'alegro que hagis fet un post!

    ResponElimina
  10. Jo també fa molts anys que a casa fem les postals de nadal i aquesta setmana també ens toca treballar, t'estan quedant molt boniques..les fas una per una...nosaltres amb això de la tecnologia....hem perdut una mica l'artesania..bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  11. Assumptaaaaa!! Deixa de fer postals i torna als blocs!!!

    ;)

    Bona nit!

    ResponElimina