EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

divendres, 12 d’octubre del 2012

Realitat i Photoshop

És el que té Internet... Et poses a buscar coses sobre la independència, premsa estrangera, declaracions de polítics... i acabes veient quines trampes fan els "famosos" amb el Photoshop... Per cert, que no s'hi val a "fer-se els intel·lectuals" i dir que no sabeu qui és, eh? :-D

1.- Foto de la Preysler així, tal qual.
2.- Foto actual de la Preysler, maquillada... però sense photoshop.
1.- Foto tal com surt a l'actualitat la Preysler als anuncis d'alguna cosa... que en fa més d'un.
2.- Foto tal com és a l'actualitat, però maquillada i tal, la Preysler.

Això per no parlar de les cirurgies, eh?
1.- Aquí duia poques operacions
2.- Aquí en porta moltes. Gairebé no té nas, però té molts pòmuls.

Sense trampa

Amb trampa


Quin post més "raru" :-D

12 comentaris:

  1. És que el "putoshop" és màgic, com el maquillatge! jejje
    No hi ha com una cara al natural, de bon matí i només tratada amb aigua ben fresqueta ;)

    Aferradetes!



    ResponElimina
  2. Saps què penso, LLUNETA? Que si el Photoshop el fessin amb moderació, encara "colaria", però ho fan tan exagerat, que llavors és impossible que ningú, ningú s'ho cregui.
    Per cert... quin nas més raru li han deixat a aquesta dona, eh? Tan mono que li havia quedat amb les primeres operacions :-DDD

    ResponElimina
  3. El més inquietant no són les trampes que fa aquesta dona, sinó com has arribat a ella buscant el que buscaves!

    ResponElimina
  4. Raru, raru, el post... noieta...

    :D :D

    No hauràs agafat un empatx de clauers? Estàs bé, oi? :D :D

    M'has preocupat quan llegia (abans de veure les fotos) que no ens féssim els intel·lectuals dient que no la coneixíem... pensava... ara no la coneixeré i quedaré fatal! ;) perquè en cap cas és una qüestió de ser intel·lectual o no, sinó d'època i d'estar al dia. Aquesta senyora la conec de sobres, perquè fa mooooolts anys que veiem les seves cirurgies estètiques i els seus photoshops. A la meva edat impossible no haver-la vist mai. Si sortia a les preguntes del Trivial i tot... Quan hi jugàvem fa 20 anys amb els meus germans i cunyats! he, he, he...

    Ara si fos una més actual... t'hauria dit... ni idea... ni idea...

    ResponElimina
  5. el problema és molts volen fer servir el fotoshop per canviar la realitat! jeje m'ha fet gràcia la Carme amb l'empatx de clauers!

    ResponElimina
  6. El Photoshop aquest...ai ai Es que el fan servir per a tot. Els ho haurien de prohibir, on heu trobat mai unes dones com a les revistes? O potser uns nois i tot, ara ja....
    Pobretes les adolescents, quin llisto més poc realista.

    ResponElimina
  7. Com? independència t'ha dut a la Presley?..... sembla un efecte paranormal.

    ResponElimina
  8. Crec que hauré de fer un post nou amb urgència... Mira que posar la PREYSLER!! No sé pas què em passava!!


    XEXU, Normalment hi arribo per les imatges... Busco alguna cosa i, quan trobo algunes declaracions, doncs busco COM ÉS la persona que ho ha dit, i llavors "ja hi som" perquè aquesta persona segur que surt en alguna conferència, sopar, recepció... amb algú altre i ja començo a saltar...
    Crec -no estic segura- que tot va començar quan vaig llegir a la premsa d'ahir que a Madrid, en aquell desfile militar que van fer, la Infanta Elena estava apartada de la resta de la família... em vaig posar a mirar fotos i ja veus :-)))
    Fa un moment, a partir d'imatges i vídeos de personatges Dickensians he arribat a uns vídeos de gats mig drogats amb una herba que es diu "catnip"... Pobres bèsties, no m'ha agradat :-(


    CARME, Hahahahaha m'has fet riure molt!! :-DDD
    I és que ahir, quan vaig fer el post, anava a dir que "no tot han de ser clauers" i que m'havia distret una estoneta buscant coses...
    Però bé... crec que estic bé :-DDD
    Em passa cada cosa!!
    Ahir vaig descobrir que la Donatella Versace ha estat confosa un munt de vegades amb una dona italiana de la noblesa!!
    La Preysler sortia al Trivial? Caram! No ho sabia! ;-)))


    ELFRI, A mi també m'ha fet riure molt la CARME!! :-DDD
    Jo vull que algú agafi una foto meva i comenci a fer photoshop... i després em posaré la nova imatge aquí al blog ;-)))


    DRAPAIRE DE MOTS, Doncs mira, ja tens raó, ja... Ara m'has fet pensar que una vegada vaig veure unes fotos a una revista, crec que també era la Preysler... o potser una filla seva, no sé i es veia aaaaaltaaaa i priiiimaaaa... i jo vaig pensar que aquella foto estava "estirada", però segur, segur. Proporcions "Barbie".


    RITS, Hahahaha sí que ho sembla, sí... Serà que la Preysler és independentista? :-DDD

    ResponElimina
  9. Assumpta! Tramposa! Mira que canviar de tema sense cap necessitat!!!!

    Ho has fet expressament!

    Ni hi ha dret!

    Ja m'has pescat!

    Ni idea de qui és la Donatella Versace... "tupotsbencreure"...

    :DDDDDDD

    ResponElimina
  10. Hahahaha la Donatella Versace és una dona que cada vegada que es fa una operació de cirurgia estètica és "a pitjor", i que l'únic que ha fet en aquesta vida per ser coneguda és ser la germana i hereva del dissenyador de moda, Versace (no sé com es deia de nom hehe)

    Et presento a Donatella Versace :-P

    ResponElimina
  11. Ai, ai, pensa que a cada nova dada que agafes, la possibilitat d'alienació mental creix... ja saps, és com un virus lactobacillus d'aquells però que s'agafa via post!! :-DDDD

    ResponElimina