EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimarts, 25 d’octubre del 2011

No tinc por!!

Aquest és un post copiat... vull dir que vaig veure un post a El món de les ones, de l'MPG i des d'aquell moment que no puc parar de cantar aquesta cançó, així que la poso aquí, per tenir-la al meu arxiu de música que m'agrada... Ei, que és bona, molt bona!!



I aquí la lletra per si la voleu cantar, que jo ja me la vaig aprenent... Som-hi!!

A les dotze de la nit, quan hi ha lluna plena,
penso que és un bon moment per fer una gran festa.
Les pel·lícules de por a mi em diverteixen.
El misteri no existeix quan em descobreixes!
Sempre tinc curiositat per l’obscuritat.

Estic sola en la foscor i res no m’espanta.
Ho aprofito per pensar, per imaginar-me
laberints a on aniré a buscar els meus somnis.
Tard o d’hora els trobaré, perquè no hi ha res
que a mi em sembli aterridor. Uh, oh! No tinc por.

Les llegendes i els enganys són les estratègies
perquè et sembli fosc i estrany el que no coneixes.
Jo investigo el que no sé. Faig marxar el fum negre.
Si feu llum allà on és fosc, veureu els colors.
Heu de dir-vos, com faig jo: “Uh, oh! No tinc por!”.

No tinc por de res.
Ser valenta és molt millor que tenir força.
Sé que he de lluitar
per no deixar escapar tot el que la vida em porta.

Ni del fred ni la calor, uh, oh, no tinc por!
Ni del fum ni la foscor, uh, oh, no tinc por!
Ni de monstres ni de llops, uh, oh, no tinc por!

Uh, oh, no tinc por! Uh, oh, no tinc por!
Uh, oh, no tinc por! Uh, oh, no tinc por!

No tinc por de res.
Ser valenta és molt millor que tenir força.
Sé que he de lluitar
per no deixar escapar tot el que la vida em porta.

Uh, oh!
Uh, oh!
Uh, oh,
No tinc por!!

10 comentaris:

  1. Que consti que he vist el vídeo sencer perquè sé que t'agrada que ho fem (no sempre ho faig, eh, ho reconec), però sé que aquesta cançó és molt perillosa, que és d'aquelles que se't fiquen al cap, i a veure com ho faig jo a la feina per justificar que estic cantant la cançó dels súpers...

    ResponElimina
  2. Eeeeei gràcies, XEXU!! ;-))
    De totes formes estic segura que no et costaria massa això de justificar que cantes la cançó dels súpers, segur que les teves companyes (les properes vull dir, les del teu equip) ja no es deuen estranyar de massa coses :-DD
    Uh, oh, no tinc por!! ;-)

    ResponElimina
  3. A mi m'ha encantat sentir-la sencera, perquè no l'havia sentida mai i només em sabia el

    Uh, oh, no tinc por! Uh, oh, no tinc por!
    Uh, oh, no tinc por! Uh, oh, no tinc por!

    ... sobretot perquè el Jan, el meu nét petit, ho canta, clar que com que només té un any i mig, sona una cosa com ara...

    uH oH oio uh oh oio

    és molt graciós, ja que gairebé no parla, bé, una mica sí... diu paraules soles i encara que no moltes, però sempre canta.

    La seva preferida és

    O le le... o la la...

    I fins i tot l'himne del barça, només a base de vocals... però pel que fa a la música ... entona de conya!

    :) Oi que el tenen ja ben ensenyat?

    ResponElimina
  4. Hehehehe espera, CARME, espera que et porto un pitet :-))

    Mooooooolt ben ensenyat! I tant!! Tan petitó i ja entonant l'himne del Barça, ni que sigui a base de vocals, i el "O le le, o la, la", és una meravella!!
    Ha de fer moltíssima gràcia, tan petit i cantant!! :-))

    Has d'animar a en Guillem i que facin un duet!! :-DD

    ResponElimina
  5. Doncs vaig ràpid i tot el vídeo no tinc temps que és mooolt tard però la lletra m'entusiasma!!!! no tinc por...l'haurien de convertir en himne nacional!

    ResponElimina
  6. És que en Marc Parrot és un gran! La música i la lletra és d'ell. Un recomano sentir les altres cançons del disc i de l'anterior.... jo estic força enganxada. Són tan de grans encara que vagin dirigides a petits!

    (jo quasi he copiat el meu comentari, eh!)

    ResponElimina
  7. L'he escoltat, l'he llegit (no l'he cantat que no són hores ;-D) i m'ha agradat. M'ha vingut al cap la bona feina del Club Super 3 (i de TV3 en general) perquè els nens juguin en català que, malgrat el que alguns diuen, no passa tan sovint com hauria de passar. :-P
    Per cert he vist el teu missatge ocult a la lletra: "El misteri no existeix quan el descobreixes"... no ho dubto, però m'has de donar més temps que encara no he passat del primer capítol! ;-DD

    ResponElimina
  8. ELFRI, M'agrada molt la teva idea, amb tot el que comporta!... sí senyora, el "No tinc por" himne nacional en tot el seu sentit!! ;-))


    MPG, Aaaaah, caram!! No tenia ni idea que és una cançó d'en PARROT... i tant que és un gran! Jo era súper seguidora del "Casal Rock", m'emocionava, m'ho passava pipa :-)
    Un home que sap moure's en tota franja d'edat és molt difícil de trobar... algú que sap aconseguir que avis cantin rock ajudant-los amb classes i que és capaç de fer himnes així per als mes petits és, com tu dius, un GRAN!!
    I si poses al teu blog més cançons d'en Parrot pels súpers, jo les aniré escoltant! :-)
    (Hehehe també he copiat el comentari)


    MAC, No passa res, la pots posar una mica més tard i cantar llavors ;-))
    Diumenge, dinant a casa els sogres, em van preguntar què era aquell festival del que parlaven a les notícies, i els hi vaig dir el mateix... i és que és ben cert, quantes cançons en català! quants jocs han après els petits sigui quin sigui el seu orígen en la nostra llengua. Magnífica tasca!!
    En quant al missatge ocult al text... no pateixis, que et donaré temps però... va, digues, per quina pàgina vas??? :-DD

    ResponElimina
  9. Sabia pel meu nét, l'Albert només el
    Uh, oh! No tinc por!!, però m'ha agradat molt sentir-la i llegir la lletra perquè diu moltes coses que als grans també ens convenen tenir-les en compte i anar repetint quan convingui això del Uh, oh, no tinc por!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. MONTSE, Holaaaa! quina gràcia em fa veure't aquí al Petit Blog! ;-))
    Com la CARME, les que teniu nets petits us sona la cançó!
    I estic totalment d'acord, la lletra és molt bona, a mi m'agrada moltíssim, la trobo un gran encert del Club Súper3 :-))
    Abraçades!!

    ResponElimina