EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimecres, 9 de novembre del 2011

El meu germà gran ja en té quatre

La meva mami és molt despistada i no sabia el dia exacte que havia nascut el meu germanet. Abans ho ha buscat i s'ha trobat amb la sorpresa que avui és el seu aniversari! Quatre anys ja!! Jo encara no en tinc ni un i mig, però ja sé parlar, eh?

No volia fer un post allí perquè, en realitat, el blog va ser creat un 9 de novembre, però després de pocs posts de prova i de fer experiments va ser oblidat... A més, la mami el feia en castellà perquè en tenia un altre a Bloc.cat en català i el de Blogger el volia per compartir amb amics que tenia a Cantàbria, Galícia... i fins i tot a Argentina...

Bloc.cat funcionava molt malament així que el va tancar i li va dir al meu germà gran que, a partir de llavors, parlés català... és per tot aquest embolic que la mare diu que mai sap quan ha de celebrar exactament l'aniversari del meu germà gran... potser va ser el maig o el juny del 2008 quan ella va decidir, amb plena consciència, que volia ser bloguera. Però, tot i així, un dia com avui de fa quatre anys, és una data important en la "nostra" vida internauta ;-)

12 comentaris:

  1. És l'aniversari de blog més estrany que he vist en la vida, no es celebra ni al blog que fa anys! Però bé... si algú ho podia fer, aquesta ets tu! Moltes felicitats pels teus dos blogs, que avui no celebren cap aniversari real, però que estan molt bé, què caram! A seguir, eh!

    ResponElimina
  2. Un aniversari original...

    Però bé, molts felicitats blocaire (o bloguera si vols) i que per molts anys puguem compartir posts petits i grans!

    ResponElimina
  3. XEXU.- Moltes gràcies, guapu! :-))
    És que tenia un greu problema... en realitat jo sé que no és un aniversari "de veritat", el blog va estar dos mesos sense ni un sol post i altres mesos en tenia un o dos, alguns només per provar com anava... fins que un dia em va entrar el rampell de ser bloggera "de veritat" i vaig decidir rescatar "allò que havia creat per fer una prova" :-))
    Però, tot i així, ostres, no puc deixar de pensar que és el mateix blog que vaig llavors vaig fer el que després vaig continuar, així que em feia gràcia dir-ho :-))
    Moltes gràcies!!


    CARME, hahaha tu i jo no parem de fer "bisbes"!! Ens podríem passar la vida demanant desigs i, ni que tan sols se'ns en complissin la meitat ja seria molt! :-))
    Moltíssimes gràcies, maca!!

    ResponElimina
  4. Assumpta! Per molts anys, més o menys! ;)

    A mi em passa una mica el mateix, el meu bloc avait farà 4 anys estrictament parlant, però que està en plenes facultats fa molt menys. Un anys curt... Així que tampoc sé quan celebrar l'aniversari, ni quants anys posar-li!

    ResponElimina
  5. YÁIZA.- Podríem dir que gràcies! :-DD
    Oooh! quina emoció! jo que pensava que les coses rares només em passaven a mi!! ;-)
    I com et sents en relació a aquests fets? Has trobat alguna data de celebració? És que jo sóc molt poc organitzada, sistemàtica, etc. (per no dir "gens") a mi les coses em passen pel cap i les faig i "pam" vaig fer un blog sense intenció clara de voler ser blogaire i, temps després, vaig recordar-lo i el vaig començar a omplir de posts...
    He anat a espiar i he vist que fas els quatre el 24 de desembre!
    Creus que som rares? :-D


    Ma. VICTÒRIA.- Moltíssimes gràcies, maca!! :-))

    ResponElimina
  6. Mira-t'ho des d'un altre punt de vista, aquesta "desorganització" et permet celebrar l'aniversari de quan vas obrir el blog, l'aniversari de quan vas començar a fer posts en català, l'aniversari de quan vas decidir ser bloguera...
    Serà un no parar de felicitacions, comencem per la primera: MOLTES FELICITATS PEL BLOGVERSARI!!! :-)))

    ResponElimina
  7. Hola petit ja pots estirar de les orelles al teu germà gran i després li fas una abraçada...( l'estirada carinyosa és perquè no ho ha celebrat el germà gran) i l'abraçada és per l'afortunat aniversari!!!!

    ResponElimina
  8. MAC, Moltes gràcies!! ;-))
    Caram!! encara serà una sort això de tenir un cap desorganitzat!! hehehe... però, ni així... resulta que alguns posts en català ja vaig fer abans de "decidir" tancar el "Bloc.cat" i que el de Blogger fos "sempre" en català... a més, quan ja el feia tot en català, al principi em traduïa a mi mateixa en el primer comentari, fins que em vaig posar el traductor de Blogger i vaig deixar de fer-ho jo (les meves traduccions eren millors hehe)... o sigui que és impossible fixar res... per tant, podríem fer una festa cada dia!! :-DD


    ELFRI, Ai quina gràcia m'ha fet el comentari dirigit especialment al Petit! S'ha posat molt content i ja ha anat a fer les estirades d'orella a son germà!! :-DD
    Moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  9. Assumpta moltes felicitats pel fillet gran! Ostres, quatre anys ja és una xifra més que important! Quantes coses escrites, però sobretot, quantes per escriure...

    Bon dijous!

    ResponElimina
  10. PILARINA, moltes gràcies guapa!! ;-))
    Ja veus quin nen que tinc, que no sabem ben bé quan va néixer hehehe
    Espero que sí, que encara quedi molt per dir! ;-))


    MIREIA, Moltíssimes gràcies!! ;-))

    ResponElimina