EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dijous, 15 de desembre del 2011

El pessebre de plastilina

No puc resistir a posar aquestes fotos al blog... Tinc un grup a catequesi amb el que em puc atrevir a fer qualsevol cosa perquè dóna gust com es porten.

Tot i així he de reconèixer que no ha estat idea meva. El Josep, un dels nens del grup, buscava ahir mateix per Google "pessebres originals" i va voler la casualitat que aquesta cerca el va dur directament aquí, i és que el món és ple de coincidències (us asseguro que és cert).

El xiquet ja coneixia aquell blog perquè hi va entrar per veure el post on explicava com havia fet les postals de Nadal, així que li va fer gràcia i em va enviar un correu on m'explicava el fet i em deia que per què no en fèiem un a classe. Jo li vaig respondre que si volia podiem intentar-ho amb plastilina, i ell es va oferir a portar-ne unes que tenia a casa, jo n'he comprat algunes més i aquesta tarda hem fet això...
















14 comentaris:

  1. I a que puc endevinar qui s'ho ha passat millor de tot el grup..?

    ResponElimina
  2. Hahahahaha XEXU, jo crec que probablement sí que ho endevinaries!! :-DDD

    ResponElimina
  3. Eeeei! Al Josep (és el noi del 2-4?) li ha passat el mateix que al meu amic que volia fer postals de Nadal... que ha anat a parar al bloc del Calendari d'Advent! Hehehe! Esteu monopolitzant la xarxa amb tots els temes nadalencs! ;)

    Jo havia vist el pessebre de clics, com dius tu, que és de la marca playmobil. De fet, al cau cada any plantem un pessebre, i l'any passat el vam per d'aquests. Bé, la caseta metàl·lica, amb la placa de l'agrupament, i a dins, les figuretes. Molt original! (i senzill...!).

    Ara fa temps que no ho fem... però tinc bon record dels pessebres que feiem a casa meva quan era petita. Eren d'aquells molt grans, amb cels estrellats, i riu i pont i de tot. Molt bonics!

    ResponElimina
  4. Ara m'has recordat, que jo també havia fet pessebres de plastilina amb els nens...

    Que bé! deu haver estat una estona genial! I els nens orgullosos del seu pessebre!

    I en Josep, segur que se'n recordarà sempre de la seva idea, del teu recolzament i del resultat. ;)

    ResponElimina
  5. Siiii, YÁIZA!! Hehehe és el noi del 2-4, el mateix! Em fa gràcia que l'hagis recordat! ;-))
    Jo no tenia ni idea del pessebre dels clics fins que ho vaig veure l'any passat a un blog, però la veritat és que, per fer-lo amb nens, ha de quedar moníssim :-)
    Hi ha pessebres que són autèntiques obres d'art. Fa anys a un despatx on jo anava a fer pràctiques, el cap era pessebrista i era d'aquells que es feia ell mateix moltes coses amb suro, fusta... una passada :-))


    CARME,al principi jo tenia "mitja por" per veure què passaria, dubtava de si tindríem temps... però em van sorprendre!! :-))
    No van discutir per cap figureta, tots van triar les que volien fer i si un deia una, un altre ja en triava un altre, anaven demanant els trossets de plastilina amb calma sense tirar-se tots al damunt del mateix color, cosa que ja t'asseguro jo que en altres grups d'altres anys no hauria estat així... unes joies! :-))
    Gràcies!! :-)) Sí, crec que el JOSEP estava content de veure què bé havia quedat tot... a més, en acabar, vàrem dir als pares que entressin a veure'l, i alguns també en feien fotos amb el mòbil o alguna càmera :-))

    ResponElimina
  6. Ha quedat molt bé i molt complet per haver-lo fet tot en només una tarda. :-))
    Una gran felicitació pels artistes!! :-)

    ResponElimina
  7. MAC, la veritat és que primer vàrem decidir que cadascú fes una figureta i jo ja pensava que potser no tindríem temps... i van anar tan ràpid i es van organitzar tan bé que en van poder fer més, i posar-hi xais i dos reis (el tercer va una mica de tard hehehe) i fins i tot un gall... Mira! gol de Maxwell!! :-DD

    ResponElimina
  8. M'agrada molt i aquests tocs blaus,!!! ulls, manteta d'en Jesús i angelet, molt xulo!!! nosaltres aquest anys l'he fet amb pedres i les hem pintat!!!

    ResponElimina
  9. Assumpta, que sembla que no però tot el que escriguis al Google condueix als teus blogs!

    Ahir buscava aviam si es podia comprar on-line el llibre 'Història de dues ciutats'. Si escrius això al buscador i et poses a imágenes, endevina quines són les tres primeres! hahaha

    El pessebre molt xulo! Jo també n'havia fet amb plastelina. Aquest any suposo que me germana també s'animarà fer-ne un. Ella això de l'esperit nadalenc ho té molt arrelat.

    ResponElimina
  10. MARTA.- Caram, amb pedres pintades pot quedar molt maco!! Ja té mèrit que amb la plastilina, si no surt, es torna a fer la bola i ja està :-))


    MBOSCH.- Quina gràcia m'has fet!! ;-))
    Però ho he comprovat i és cert!! No sé per què passa això, però el cert és que passa... em fa gràcia, però també em sap greu perquè la gent deu marxar frustrada, moltes vegades surt el meu blog en temes absolutament aliens als que jo he tractat :-)
    Història de dues ciutats!! Una meravella! T'agradarà! ;-))
    I ajuda la teva germana, home! Segur que ho passes bé ;-))


    RITS.- Gràcies guapíssima!! :-))

    ResponElimina
  11. El teu pessebre m'ha fet recordar el que vaig fer jo de nen en plastilina. Gràcies per tornar-me aquell Nadal.

    ResponElimina
  12. ALYEBARD, Gràcies a tu per explicar-ho... estic contenta si t'ha portat bons records :-))


    FERRAN, Oi que els va quedar maco? :-))

    ResponElimina