EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dijous, 10 d’abril del 2014

Com més me'ls miro, més m'agraden...

La falsa modèstia no em va gens a mi. El que passa és que poques vegades faig alguna cosa que digui "Ostres, m'agrada!!"... Quan veig els dibuixos-pintura de la CARME sempre penso que jo seria incapaç de fer coses tan maques i així vaig... veient el que fan els demés i quedant-me moltes vegades mig o poc satisfeta del que faig jo... Però, bona gent, avui no sé què em passa, què caram!! Que trobo que m'han quedat molt bonics!! ;-))

6 comentaris:

  1. Quin comportament més humà el teu! Sempre ens agraden més les coses que fan els altres, pensa que nosaltres veiem les teves obres i pensem que tens molta traça, com quan veiem les pintures de la Carme i també pensem que estan molt bé. Ja pots estar orgullosa, per aquests punts i per les altres coses. Sempre treballes amb cura i de la millor manera que saps, es nota que poses afecte en cada peça.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'has fet somriure amb aquest comentari tan bonic, XEXU... i te l'agraeixo moltíssim :-)
      Sóc una persona que sempre té un munt d'idees al cap "podria fer això" "o això"... però la majoria de les vegades es queden en "idees" perquè no em veig capaç de portar-les a la pràctica. Quan hauria de posar-me "manos a la obra", penso que no me'n sortiré i ja ni ho intento. Per tant, pensar que algú pot trobar que les coses que jo faig són maques, m'anima molt, molt, molt. Gràcies!!! :-))

      Elimina
  2. És ben normal que sempre pensem que podríem fer millor el que hem fet però també és veritat que en pots estar ben orgullosa de la teva feina pel blog d'artesania. I aquests punts de llibre no en són una excepció, són molt macos!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, MAC!! ;-))
      Potser sí que, en les nostres coses, som uns jutges més estrictes... no sé...

      Elimina
  3. Molt bonics!, sí senyor.

    Què són, galetes de dacsa?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! ;-)

      Galetes de dacsa?... Mmmmm... ni idea... on ho has vist?
      No em diguis que ho llegeixes AQUÍ, perquè jo ja al·lucino... T'explico: Sembla ser que, segons Blogger, aquest blog meu està escrit en anglès i, llavors, fa traduccions rares d'algunes paraules o frases i alguns de vosaltres llegiu coses estranyes... així m'ho va explicar la CARME :-DD

      Elimina