EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dijous, 26 de novembre del 2015

"La cosa"

Fa uns dies que, a estonetes i com puc, estic mirant de posar una mica d'ordre al meu "despatxet", endreçant prestatgeries, buidant calaixos per mirar de tornar-los a omplir de forma més eficaç. Com em canso, de tant en tant m'aturo i l'habitació queda amb l'aspecte d'haver passat per les mans d'una banda de mafiosos en busca d'un micro xip. Ara mateix la visió és caòtica. Faria una foto però fins i tot em fa vergonya que això passi a la posteritat, així que, sense foto (bé, sense aquesta foto...)

El que volia dir és que, dins d'un calaix, molt ben embolicada dins una bossa de plàstic, he trobat una "COSA" que no sabia ni què era... A primera vista semblava una mena de carregador de bateria que s'havia d'endollar a algun lloc mitjançant una mena de clavilla semblant a la d'uns antics auriculars per Discman, per exemple. però la clavilla en qüestió era més ample, cosa que se'm feia estranya. A més no tenia cap cable ni res. Tan sols una "forma" arrodonida de color negre amb la clavilla aquesta de format desconegut. En definitiva, el que he vist és això:



Ho he tret del plàstic i m'ho he mirat bé... Però, què nassos és? Una peça d'alguna cosa?... Una peça de què?

El dubte ha durat pocs segons. Finalment he vist el què era... el que no entenc és per què estava jo guardant això... Si no serveix per a res! Au, ho llenço!

8 comentaris:

  1. Si et serveix de consol, això de guardar coses que no serveixen de res o que quan poden servir ja no recordo que he guardat, també em passa a mi. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha MAC!!! Però... i la teva curiositat? Havies de preguntar què era l'objecte!! :-DD

      Elimina
  2. Sembla la roda d'una cadira. Si la guardes pensa que potser és de recanvi de la cadira on seus.
    La llei de Murphy diu que si la llences avui, demà et farà falta perquè es trencarà una de les que utilitzes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. XAVIER, ets un crack!!..
      Efectivament, és una roda... però NO d'una cadira... aquest és el "problema" que la meva cadira no té rodes, ni la taula ni la caixonera...
      Què té rodes?
      Doncs me'n vaig adonar quan ja l'havia tirat! (glubs!!) la base mòbil damunt la qual tinc la torre de l'ordinador... esperem que aguanti molts anys :-))

      Elimina
  3. Em sembla que tots guardem moltes coses, i al cap del temps ja no sabem ni què són. Però ara que ens ho has presentat, ens has de dir què és!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo guardo tantes tonteries... uffff

      Doncs, com diu en XAVIER, és una roda... una rodeta de moble d'oficina :-DD
      En aquest cas, de la base mòbil damunt la qual reposa el meu ordinador... i l'he tirat!!! Creuem els dits que no s'espatlli!!

      Elimina
  4. Respostes
    1. Hehehehe així m'agrada, que pregunteu...
      És una rodeta petita, típica de moble d'oficina (cadires, caixoneres, etc.) però com jo no tinc rodetes a la cadira ni al moble de calaixos, la vaig tirar... i després em vaig adonar que SÍ que en tinc a la base on tinc l'ordinador!... Aaaaaaaaaaai!!! Esperem que no es trenquin!! :-DD

      Elimina