EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dilluns, 5 de desembre del 2016

Anuncio un experiment

El dimecres, dia 7 de desembre, es posa a la venda a l'ALDI aquest producte


Jo me'n compraré una i miraré si em serveix per fer aquest servei:


La segona es ven (a un preu entre 16 i 17 Eurus!!! Sí, sí... una animalada) com a base per fer manualitats. Si has de pintar per no tacar la taula, si has de fer coses que necessitin escalfor o materials calents (cera, per exemple) i és de la marca Ranger (de Tim Holtz, que deu ser l'home que s'ha fet més ric de la història a base de vendre materials per fer scrapbooking).


La primera és una senzilla base de teflón que, buscades les qualitats del mateix, diria que pot servir exactament per les citades activitats. Però té un preu de 2 Eurets (bé 1,99)

Ja us explicaré si funciona!


10 comentaris:

  1. Si aquestes làmines de tefló aguanten el calor del forn crec que se'n sortirà amb nota suportant l'escalfor d'un assecador de cabell o de la cera calenta. Pel que fa a no tacar la taula, doncs millor que el paper de diari (que també fa aquesta tasca prou bé) segur que serà.

    Així que, com segurament el tefló si que et servirà per aquestes feines, jo el que faria és comprar-les totes dues. La del senyor Holtz que és de solvència contrastada (i fa molt de scrapbookaire de categoria) la posaria sota i damunt la làmina de l'Aldi per protegir-la. Només faltaria que et gastessis 17 € en una "Ranger Non-Stick Craft Sheet" i la taquessis de pintura o la cremessis amb cera calenta a les primeres de canvi. :-DDDDDDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahahahaha MAC!!!! M'has fet ben riure!! :-DDDD

      M'has fet pensar en la cançó el paraigües (cançó que no sé si farà molta gràcia als no-barcelonins hehe)

      Un pagès a Barcelona
      un bon dia se'n va anar
      per comprar-se un paraigües
      perquè no en tenia cap.
      En sortir va dir "Dispensi'm
      me'l podria embolicar?
      És que veig que es posa a ploure
      i se'm podria mullar.


      Certament, la del senyor Holtz és de solvència contrastada i, segur, fa de scrapbookaire de categoria... però, no sé... potser a sota de la de tefló hi posaré els papers de diari citats en el teu primer paràgraf :-DDD

      Elimina
  2. M'ha fet riure en Mac. :)
    Jo crec que has de comprar l'econòmic. Que et va bé, fantàstic!; que no, no hi hauràs perdut gairebé res i sempre et quedarà l'opció d'anar a per l'autèntic com a regal d'aniversari, pare Noël, Reis...
    Ja ens ho explicaràs!!
    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'ha fet riure!! Té cada sortida!! :-DDD

      Seguiré el teu consell i compraré l'econòmic... el que passa és que l'altre el trobo caríssim pel què és... tot i que diuen que va genial. Hi ha qui hi posa la tinta directament al damunt per després agafar-la amb el pinzell...

      En tot cas, sí... ja us ho explicaré!! :-DD

      Elimina
  3. Assumpta si només és per no tacar jo faig servir aquest ( http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/40291747/) és més gran que el del forn i tampoc és massa car. El tema temperatura no et sabria dir, no he fet cap prova

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei, la mida està molt bé!!

      Problema: No tinc cap IKEA a prop i jo no tinc cotxe (això de no tenir cotxe és un pal, cada dia trobo més a faltar no tenir-ne. De fet no n'hem tingut mai, però a mida que em faig gran em fan més mandra trens i coses d'aquestes)

      Estaria molt bé seguir el "Sistema MAC". A sota el teu d'IKEA, que és més gran, per no tacar res i damunt el de l'ALDI que també deu aguantar la calor :-)))

      Elimina
  4. Ui, mon pare te'n podria parlar una estona de teflon, era dels noms que més sentia quan ell treballava de representant d'una empresa de plàstics industrials. Ell el venia a carretades, és clar. Sembla ser que és molt bo, però mon pare segur que et trobaria alguna altra cosa més econòmica i que s'adapti més a les teves necessitats, encara que no crec que en el catàleg hi inclogui que és el plàstic ideal per fer scrapbooking a sobre...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, què interessant!! :-))

      Mira, jo tinc una base de "treball" que és la típica per tallar amb cutter, amb centímetres senyalats i tal, és molt bona, em va costar cara però és que la vaig comprar fa molts anys i llavors no mirava massa els preus, potser uns 12 o 13 anys. La volia per aprendre a fer patchwork que llavors es començava a posar de moda aquí. És d'un tipus que en diuen "auto cicatritzant" que, no sé com s'ho fa però si amb el cutter fas massa força i la deixes marcada, al cap d'una estona la marca ha desaparegut! ;-) És una cosa així, més o menys:

      https://siterepository.s3.amazonaws.com/2056/rm_cg.jpg

      I surt en moltes fotos de posts meus perquè a vegades fotografio les manualitats directament damunt de la base hehe...

      Problema: que és una base molt bona i no vull que se'm faci malbé i ja comença a tenir algunes taques de tinta i de cola que no marxen, a més, algunes tècniques s'han de fer utilitzant el que es diu una "pistola de calor" que sembla un assecador de cabell però no fa aire sinó tan sols calor, i molta més que l'assecador i per això confio en el Teflón. Suposo que si és un material que aguanta anar al forn, aguanta oli bullent... aguantarà la pistoleta aquesta :-DD

      D'altra banda, crec que també ha de ser molt fàcil de netejar la tinta i tot això perquè no ho deu absorbir. Ja us ho explicaré ;-))

      Elimina
  5. ostres m'has deixat de pedra! o de teflon? doncs ja ens explicaràs si va bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí! ;-)

      A l'ALDI fan "ofertes" dos dies per setmana i jo sempre me les miro perquè hi pots trobar coses molt variades i bé de preu (hi he comprat des de folis i cartolines de colors a tovalloles hehe). Jo tinc un ALDI molt a prop de casa i vaig en un passeig. I aquesta base surt a la venda demà dimecres :-)

      Elimina