EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dilluns, 18 d’abril del 2011

Hi ha gent per tot...

L'altre dia al tren vaig sentir un mòbil que duia aquest so... (si us surt primer un anunci de qualsevol cosa, un Opel Corsa, una beguda, un concert... disculpeu, és la societat de consum... espereu a que s'acabi i escoltareu el so que dic)


En aquell moment em va fer gràcia... però bé... ara l'escolto i... imagina que sona el mòbil per la nit... i no hi ha ningú més... Ufff

Bé, vaig a seguir amb els meus punts de llibre... :-) el dia que els acabi (han d'estar per dissabte que ve sens falta) faré una festaaaa!! (aquesta tarda hem anat a fer un cafè al Viena i jo m'he endut els punts, paraula que no menteixo... i allí, enlloc de llegir, avui dibuixant lletres) (He fet fotos de la meva mà dibuixant els punts) :-)

6 comentaris:

  1. Ostres, jo l'he escoltada ara que és de nit i estic sol aquí tancat a l'habitació, i l'he hagut d'apagar que em donava molt mal rotllo!

    ResponElimina
  2. Assumpta! Ja t'estàs posant música més divertida que si no els punts de llibre se'n ressentiran! :p

    Vinga que ja queda poquet!

    ResponElimina
  3. Jo -i no t'enganyo!!!- abans el tenia com a so de missatges de mòbil...

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. ostres, a qui li tingui dedicada la música,... no se l'estima gaire!!!

    hi ha qui té assignades músiques diferents segons la persona que truca....

    ResponElimina
  5. XEXU, vaig pensar en tu quan feia el post ;-) i és que tens raó, d'escoltar-la de dia i acompanyat a fer-ho de nit i sol, la cosa canvia mooooolt...


    PORQUET... ostres, ostres, que no vull que els punts es ressenteixin!!... De fet, jo al mòbil i tinc posat el toc de castell, eh? Mira, mira (o millor dit “escolta, escolta” hehe:
    http://petitblogassumpta.blogspot.com/2010/10/aixi-sona-el-meu-mobil.html


    SÀNSET... et crec totalment ;-) és més, em quadra a com t'imagino hehehe :-P


    RITS, ah, jo crec que ho té destinat a tothom (quina feinada posar musiquetes personalitzades) :-)
    Al meu mòbil vell, quan em trucava ma germana em sortia una foto del seu ull hehehe ;-)

    ResponElimina
  6. ep, que "encara" no he pelat a ningú, jo!

    P.S. Què he de dir? no m'autoinculparé...

    *Sànset*

    ResponElimina