EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

divendres, 17 de febrer del 2012

Demostra que no ets un robot


Fa un parell de dies que Blogger ens ha obsequiat amb un nou sistema de paraules de verificació. Quan ho vaig veure em vaig empipar perquè em semblava dificilíssim, però com sóc una dona curiosa (en el millor dels sentits de la paraula, és clar) vaig clicar el petit interrogant que hi havia i em vaig adonar que... tatxiiiinnnn!!... no cal posar les paraules exactes! No és necessari que perdem la vista mirant d’esbrinar si tal o qual signe és una “a” o una “s”, per exemple... doncs amb que ens hi aproximem ja ho dona per bo!

Efectivament, les instruccions diuen:

• Introduïu les paraules que veieu al quadre, en ordre i separades per un espai. Si ho feu, evitareu que els programes automàtics abusin d'aquest servei.
Si no esteu segur de les paraules que són, escriviu la millor aproximació que pugueu o bé feu clic al botó que hi ha al costat de les paraules distorsionades per carregar-ne unes de diferents.

Veieu com no és tan complicat? Fins i tot jo, que sí que sóc un robot, aconsegueixo fer-ho!! ;-)




15 comentaris:

  1. Em fa molta mania aquest sistema, però ja em semblava que havia de tenir truc. Molts cops he pensat que no l'encertava ni de conya, i ha colat, així que no dec ser un robot, o dec ser un robot inútil. Per cert, m'has fet gràcia amb això de que ets un robot i fins i tot així pots fer-ho.

    ResponElimina
  2. XEXU, a mi també m'agradava més com era abans, que era de colors i tot... ara és molt més lleig. Ho vaig veure a cal MAC (perquè jo, al meu blog no ho vaig, clar) i em vaig pensar que era un invent seu! :-DDDD
    Després ja em vaig adonar que no, que era una gracieta de Blogger. Jo n'he ficat d'equivocats expressament i ha colat (clar que jo sóc un robot molt llest) ;-))

    ResponElimina
  3. T'aconsello que ara cliquis el botonet del mig, el de l'altaveu... tot curiós!

    ResponElimina
  4. YÁIZA, el de l'altaveu és un galimaties total... em sembla que cap invident podrà comentar el meu blog perquè el que jo sento és un munt de veus barrejades. Tu també?

    ResponElimina
  5. YÁIZAAAAAAAA ho he anat a provar a cal MAC i funcionaaaa!! El que va dient són números (no té res a veure amb les paraules que surten primer)... que no es senten massa bé perquè hi ha com soroll de fons. Però he anat copiant tots els números que diu i m'ha acceptat el comentari... Allí està per si el vols anar a veure :-DDD

    ResponElimina
  6. Osti... jo sí que sóc un robot que vaig veure les parauletes i vinga a esforçar-me a treure l'entrellat de les lletres que hi havia... gràcies Assumpta! M'has salvat d'acabar amb els ulls fora de les òrbites!

    ResponElimina
  7. Ha colat, dius?

    Doncs a mi no em cola sempre, m'ho ha fet repetir no sé quants cops!

    ResponElimina
  8. Hi ha tot un món darrera dels CAPTCHA's. :-DD
    Ja ho sabia això de que no cal ser del tot exacte a l'hora d'escriure, pensa que hem de demostrar que no som robots a un robot. ;-))

    ResponElimina
  9. Ves per on! dons a mi si no encerto no em deixa se'm deu veure el llautó...bip bip bip

    ResponElimina
  10. PORQUET, hehehe lluitem contra l'augment de diòptries! :-))
    He de dir que les primeres vegades jo també m'hi esforçava molt... A primera vista és dificilíssim!


    CARME, A mi també me n'ha fet repetir un... suposo que estava "massa diferent" :-))
    Però un error segur que l'accepta perquè ho he provat vàries vegades i m'ho acceptava... Ànim!! ;-))


    MAC, m'has fet anar a buscar què era això dels CAPTCHAs :-)) Hi ha alguna cosa en aquest món de bits que tu no sàpigues? :-))
    Per cert... ehem... ja has vist que les proves les faig amb el teu blog hehehe... És que amb el meu no puc, que a mi no m'ho demana ;-)))


    ELFRI, Hahahaha no dona, això deu ser que t'equivoques a més d'una lletra... o... potser sí que ets un robot!! :-DDD

    ResponElimina
  11. Hi ha moltes coses del món dels bits que no sé, però no n'hi ha tantes que no pugui saber. :-))
    És clar que t'he vist fent proves per casa, Hi ha confiança, així que cap problema. :-D

    ResponElimina
  12. MAC, sí, moltes vegades la gràcia està en saber trobar les coses, i d'això en saps moltíssim!! :-))
    Gràcies per deixar-me "passar" a casa teva a fer les proves!! :-DD

    ResponElimina
  13. A mi tp em cola sempre, alguna vegada he perdut el comentari i tot.

    Buf, quin pal, i això que just avui he descobert aquest canvi. Xq blogger enlloc de facilitar-nos el món dels blogs cada dia ens el complica més?

    ResponElimina
  14. Jo també ho he descobert avui i m'ha semblat molt difícil de veure i com no l'he posat bé a la primera, m'ha fet tornar a repetir-ho amb números.
    No crec que ningú vegi bé les lletres en blanc i negre!!... Quins invents per fer perdre el temps!!
    Ja estic veien que ara no l'encertaré a la primera perquè només veig bé uns números i les lletres no.A veure que passa.
    No ha passat, ara una altre vegada.

    ResponElimina
  15. RITS, Suposo que Blogger no vol complicar les coses sinó evitar que se'ns ompli el blog d'spam :-)
    A mi tampoc m'agraden, però penso que tampoc passa res per perdre deu segons demanant una combinació nova (fletxeta circular) ;-))
    Això sí, sempre, abans d'enviar un comentari, l'hem de copiar!! Això sempre, sempre :-))


    MONTSE, Suposo que deus haver copiat el comentari abans d'enviar-lo :-)... és el millor que es pot fer. A mi em fa molta ràbia si se'n perd algun com diu la RITS que li ha passat.
    Si tenim la precaució de copiar-lo, el pitjor que ens pot passar és perdre uns deu segons :-))
    Tot i així, a mi tampoc m'agrada, és més difícil de veure... però ja ens hi acostumarem! :-))

    ResponElimina