EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dilluns, 20 de setembre del 2010

Finals de setembre...

Plou... i els minuts van caient i les hores passen... i jo espero que marxi aquest dia perquè tinc ganes que sigui demà. I el temps, aliè a tot el que penso, va fent la seva, pas a pas, al seu ritme... I nosaltres, sempre tan subjectius, a vegades diem que va ràpid i altres vegades que s’encanta...

Mentre la pluja s’intensifica, una i una altre vegada repeteixo els mateixos gestos... Vaig a llegir.

Un tro. Aigua.

Crits d’infants enxampats pel xàfec a la sortida de l’escola... i un altre tro (aquest segon dels que fan por)... Vull anar a llegir. M'obligo a apagar l'ordinador una estona.

10 comentaris:

  1. Quan esperem una cosa bona sembla que mai arriba i quan l'estem vivint les hores es tornen minuts. La teoria de la relativitat aplicada al rellotge. ;-D

    Aquí també cau un xàfec però no trona, la tempesta s'ha quedat a Reus. :-))

    ResponElimina
  2. MAC.- Avui és un dia que no m'agrada i vull que marxi... però aquesta relativitat aplicada al rellotge fa que vagi molt poc a poc... :-)

    Aquí ha fet DOS trons (uaaa!! hehehe tot just el tercer! quina gràcia!) el primer no ha fet por, el segon si i aquest molt llunyà ja :-))

    Vaig a passar per casa teva a veure si hi ha enigma i sinó apago una estona que voldria llegir una mica :-)

    ResponElimina
  3. aquí no trona, però esta bastant núvol El temps és el que té, tot i que l'utilitzem coma mesura és relatiu

    ResponElimina
  4. Com? No llegeixes amb l'ordinador encès? Molt malament. Jo sempre li poso l'ull, si hi ha alguna cosa nova, s'ha de contestar!

    ResponElimina
  5. Anims!!!!
    Ja falta menys per a que aquest dia acavi.
    Per cert, que estàs llegint?

    ResponElimina
  6. ja venen les pluges! venen i se'n van! està molt bé llegir quan plou i quant llampega i quan fa sol també!

    ResponElimina
  7. ja només en queden engrunes d'aquest dia! i la pluja farà que demà surti el sol!!
    un petó ben gran!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. MIREIA.- Aquí segueix plovent... però si ho fa per la nit, vol dir que dormiré millor (no hi haurà gamberrets amb motos hehehe) ;-)))


    XEXU.- Ai quina gràcia m'has fet! ;-)
    Mira, pel matí jo engego l'ordinador, esmorzo, actualitzo, frego la terrassa (per exemple), vinc a l'ordinador a veure què hi ha de nou, faig el llit, torno a l'ordinador... i així ;-))
    Però aquesta tarda tenia a estonetes una miqueta d'ansietat i no sabia ben bé què havia de fer :-)


    EVA.- Ja s'ha acabat!! ;-))
    Doncs estic llegint-ne dos... o tres, segons es miri. Un és el dels quaderns d'Agatha Christie que vaig citar dimecres passat, un altre és "Cartes des de la presó" de Dietrich Bonhoeffer (un teòleg protestant alemany empresonat i executat pels nazis) aquest ja fa temps que el tinc començat i, com son cartes, el llegeixo molt poc a poc perquè en alguns moments es complicat i en altres em posa trista... perquè, clar, veus que el pobre pensa en "quan sortirà" i la fortalesa que té... però ja saps "el final" i és que el van matar... I, a més, jo faig Catequesi i aquest any tindré llibre nou i el vull llegir sencer abans de començar el curs i és el que he començat aquesta tarda :-)


    ELVIRA FR.- Jo sóc molt difícil de fer contenta amb el temps... No suporto la calor, fatal... però tampoc m'agrada que plogui ;-)
    El meu ideal és un dia de tardor o hivern, fresquet, però amb un sol suau :-)) I tens raó! Llegir és bo en qualsevol ocasió (rodolí hehe)


    RITS.- Ja s'ha acabaaaaaaaat!! ;-))
    Hehehe amb un comentari així et puja l'ànim, eh? :-))) Petonassos!!!

    ResponElimina
  9. Assumpta; Hi ha una sarsuela anomenada del génere gran -potser com la tempesta- que es diu així; La Tempestad,de Ruperto Chapí una sarsuela que el baix canta un monóleg que diu; porqué, porqué temblar? el cielo està sin nubes serena està la mar... o potser aquella altre que diu; després de la tempesta, sempre bé la calma... bona lectura Assumpta¡¡

    ResponElimina
  10. JOSEPB.- Hola! Benvingut a aquest blog! No el coneix massa gent :-))
    Hauré de buscar aquest fragment que dius... m'agrada la música clàssica i conec "cosetes" d'oïda, però no hi entenc massa :-))

    ResponElimina