EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dissabte, 4 d’agost del 2012

Flor


Fer posts al Petit Blog és fàcil, molt fàcil. Jo no he de pensar res, ell mateix em dóna les idees, em fa suggeriments, qualsevol cosa li fa gràcia i sempre ho troba tot bé.
Per tant, ser una bona Quicker aquí no té cap mèrit.
En teoria, el mes d'agost hauria de tornar a batre el rècord de posts tant aquí com al Blog Gran. Aquí ho veig molt fàcil, allí no sé pas com ho faré!!... Però ho faré!!

Doncs bé, com deia, el Petit m'ha dit... "Dibuixa una flor amb el Paint, Assumpta" i jo li he dit "Però xiquet, que jo no sóc la Carme, no en sé jo de dibuixar amb el Paint", però m'ha mirat amb la seva carona somrient... i ho he hagut de fer ;-))

7 comentaris:

  1. Així devia començar la Carme també, per fer la gràcia, i mira que bé que se'n sortia (i se'n surt) al final. Ja saps, a practicar. Si t'hi aficiones, segur que aconseguiràs dibuixos ben bonics.

    ResponElimina
  2. XEXU, Gràcies pels ànims, maco ;-)
    però jo no podria dibuixar mai com fa ella amb el Paint, perquè tinc un handicap molt gran i és que sóc esquerrana rematada, la cosa més esquerrana que puguis imaginar.. però quan vaig aprendre a fer anar el ratolí ho havia de fer amb la dreta “per nassos”, perquè l’ordinador no era meu... en fi, que em va costar molt fer que la mà dreta fos mínimament capaç de fer moure el ratolí per on jo volia... amb molta paciència i poc a poc m’hi vaig anar acostumant, però de poder controlar el suficient com per clicar a un lloc o seleccionar un text, a tenir “el pols” per dibuixar, hi ha anys llum! ;-)
    I el pitjor és que, si alguna vegada he mirat de fer-ho amb l’esquerra, no em surt, el meu cervell dóna les ordres al revés... com si fos en un mirall... Així que, un desastre total :-DDD

    ResponElimina
  3. RITS, Potser si que podria millorar "una mica", però, de moment, fent aquesta flor, ja he vist totes les dificultats hehe ;-)))

    ResponElimina
  4. I aquí, que em sembla molt maca la teve flor, i dic jo , si ho intents amb l´esquerra què passaria???

    Aferradeta!!

    ResponElimina
  5. Vigila, vigila... és addictiu! ;)

    Jo sempre aviso!

    I en XeXu té raó, vaig començar un dia així per passar una estona de vacances... sense cap intenció d'aprendre res.

    ResponElimina
  6. LLUNETA, Hehehe això de "la meva flor" em fa pensar en El Petit Príncep, o en la nena petitona de "Qué bello es vivir" ;-))
    Amb l'esquerra em surt al revés!! una cosa raríssima!! :-))


    CARME, En el meu cas, no crec... em costa massa ;-))
    Abans agafo les aquarel·les i "a veure què surt" que no pas el Paint, que, amb tot l'esforç, aconsegueixo el que aconsegueixo :-))

    ResponElimina